Silja FullFres McQueen Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Kjøpte meg ny nesespray her en dag.. Otrivin Mentol.. Hva fader er vitsen med en nesespray som gjør at du har mest lyst til å rive av deg hodet og kaste det til helsinki vekk i ren smerte a?! Au au au... =/ Takke meg til den gode, gamle sorten... =P Sånn, da har jeg fått sagt DET og!
celodi Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Du,er helt enig med deg!!!! Jeg visste ikke at det var det,og ga jenta mi på 5 nesedråper,og hun ble helt gal,og jeg sa for en pyse du er...Ga henne flere dager vettu...Så skulle jeg selv bruke,og fikk helt sjokk..Stakkar jenta mi!!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 =O Staaakars lille... =/ Den er jo bare VOND! Sendte produsenten en mail jeg... Hehe.. Hei! Hadde bare lyst til å sende dere en liten tilbakemld ang Otrivin Mentol.. Den er den verste neseprayen jeg noengang har vært borti! Hva er vitsen med en nesespray som gjør så vondt at du har mest lyst til å rive av deg hodet og kaste det laaangt bort i ren smerte?! Nei, takke meg til den gode, gamle sorten.. Sånn, da har jeg fått sagt det.. God helg! =) Mvh Silja27 Hehehe.. ;D
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Den er veldig effektiv, men sinnsykt intens ja ;-) Jeg har akkurat kommet hjem med antibiotika mot bihulebennelse :-(
Silja FullFres McQueen Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 Helt for grusom er den! Såpass du ja... Får du antibiotika for det da? Har aldri fått det jeg... =/ God bedring da! =)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 he he den begynte jeg med i går. skal si den river i nesa hehe men effektiv. men barna mine skal jeg ikke prøve den på der duger den vanlige tror jeg. kjennes sånn ut:)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Ja, gjorde visst det. Ikke vet jeg... ;-) Sist jeg hadde det var ca i 1991.
Silja FullFres McQueen Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2008 Hehe, okei. Får håpe du blir fort frisk da! =)
ScaryMama Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Jeg elsker den! Skikkelig forfriskende er den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå