Gå til innhold

Kanalkrise i hjemmet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga overgang fra analog til digital system forsvinner nå den ene kanalen etter den andre.

For meg er det ikke krise....men for hun på 16 år er The Voice og MTV et must når hun gjør lekser og rydder.

De er nå borte.

Minstemann har kosestund på morgenen med Disney playhouse...og i går forsvant den.

Hmmmm...spørs om vi ikke får invistere i en dekoder etterhvert....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dekoder har vi, og det er jeg rett og slett glad for... er det mulig ??? :-)

det morsomste er at man kan ta opp ting, og sette et program på pause... jeg liker den pauseknappen godt. for da styrer ikke tv'n hva vi skal snakke om og når.

Det høres jo ut som vi er helt på trynet tv avhengige, og vi er sikkert det også, men jeg føler i alle fall at den dekoderen har gjort det lett å si; nå skal vi sånn eller sånn, både til liten og stor.

:-)

Skrevet

Vet du.Her fikk vi paralbol før jul.Da hadde vi kun klart oss med kanaler vi tok inn på vanlig antenne...Akkurat nå kan jeg ikke skjønne at vi greide oss med det.hehe...

Ungene er bitt av disney basillen,og mamman måå ha med seg div hun å...Forferdelig viktig at jeg får American hot rod med meg ;o)

Vi må vel innse at kanalene er kommet for å bli....Blir vel enda flere å.

Men savna det ikke da vi ikke hadde di.Men det tror jeg ungene gjorde.

Skrevet

Plutseliten, du må bare få deg dekoder ASAP asså....

Opptaksmulighetene er det min kjære som benytter seg av, så på harddisken her ligger det gamle fotballkamper, dart-VM (!!?) og annen moro. Kjekt med pausefunksjon, selv om jeg aldri har brukt den selv :)

Hurpa: Hva i huleste er American hot rod?

Skrevet

Vi har også mistet Playhouse Disney, til stor sorg for lillebror. Venter på ny dekoder fra Canal Digital, den forrige virker ikke. Da får vi kanskje kanalene tilbake på den ene TV'en eller?

Skrevet

Der bygger de hot rod biler......... Er et program på Discovery som min kjære ser på. Ikke min greie da.

Det er litt i samme gata som American Chopper hvis du har sett det da?

Skrevet

Ok, thanx :)

Nei, har ikke sett noen av dem eller på Discovery generelt. Jeg rekker jo ikke å se på de norske kanalene en gang....

Skrevet

Karomamma: Hvis vi deler en flaske vin (les fler) så kan vi utrede om våre gemalers yndlingsprogrammer.... Du forklarer meg litt om dart-vm... så skal jeg gi litt info om Hot Rod bygging....:=)

Skrevet

Grrrrr!!! Canal Digital sier du... da ser jeg rødt! Vi har dekoder nr. 3 her nå, og ennå fungerer det ikke!!! Er det noe som kan få meg forb.... så er det dyre, avanserte, moderne tekniske løsninger som overhodet ikke fungerer.

Av og til savner jeg gode gamle dager... dvs 90-tallet!

Skrevet

Nå har jeg sjekket litt der hos canaldigital - og Playhouse skal være på en av de fire visningskanalene på analoge sendinger de fleste steder i landet ut april. Problemet er bare at jeg finner kun en eneste av visningkanalene - så i morgen skal jeg mene litt til Canalen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...