Gjest Mayflower Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Har fått rokkeringen min igår,og får ikke tiiiiiil!!!! Like dårlig å rokke som når jeg var yngre,bare det at nå gjør det sinnsykt vondt å øve med denne ringen...grrr... Andre som har plagdes???
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Huff da. Husk å holde den horisontal når du snurrer den i gang. Ellers har du ikke håp i havet.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Hmm.. faktisk så fikk jeg til denne rockeringen jeg da.. og jeg har aaaldri fått til å rocke før med vanlig ring... Viktig at du holder tempo oppe, og som hun over sa, holde den horisontal...
Minnie Mom Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Viktig å ha nok plass rundt seg så man kan ta skikkelig fart. Jeg kaster den i gang horisontalt og rocker ganske høyt oppe (så den ikke smeller på hoftebeina, men rockes med øvre del av midjen. Er litt vondt ja, og blir støl, men det er jo så moro.. )
Gjest Mayflower Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Har prøvd,men får ikke til:( Nå gjør det kjempevondt og har fått en skikkelig "deili" lillamørk blåflekk på ene siden.. Gjør vondt,så har ikke så lyst å rokke mer på lenge! Eller har jo lyst,men det går ikke fordi det gjør vondt! ÆSJ!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå