Gå til innhold

Virkelig sår rumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke babyen min som har det,men jeg.Det er ikke rundt selve rumpehullet,men fra øverst i sprekken der rumpen begynner å deles i to,og et stykke ned.Det er virkelig sår,det er rett og slett et sår der.Jeg har hatt det i et par uker nå.Jeg har prøvd med både sinksalve,aseli sårsalve og potetmel,men det er ikke noe bedre.Noen forslag på hva jeg kan gjøre?Kan noen legge dette ut på Skravlesiden for meg?Hvis noen som vet hva som vil hjelpe,og ikke bare tror,setter jeg veldig stor pris på det.Gjerne en lege eller en sykepleier.Men tar i mot gode råd fra alle.Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv med inotyol, vidundersalve hjelper garantert, fåres på apoteket kr 69 for en tube=0) Lykke til

Skrevet

Slutt å bruk rompa på tastaturet når du skriver.....=) Mulig det kan hjelpe.

Skrevet

Har ingen råd når først skaden har skjedd,men vær nøye med å tørk deg godt der når du har dusjet...viktig!!!

Skrevet

slutt med analsex... griskjerring:-)

Skrevet

Ehm... tror du har misforstått hvordan rokkeringen skal brukes kjære..

Skrevet

Hæ?? Så sprøtt! Skulle tro det var jeg som skrev hovedinnlegget, jeg har akkurat det samme problemet som deg, og jeg skjønner ingenting! Det er vondt akkurat der rompa begynner å dele seg, eller litt lenger ned. Au au!

Skrevet

Jeg også, og jeg var sikker på at det var ingen andre med dette problemet i hele vårt langstrakte land...skal vi starte klubb??

Prøvd med betennelsesdempende salve, bacimycin f eks? Skal prøve det i morgen.

Skrevet

"Sår på et underlig sted -klubben"? ;D

Jeg tenkte nettopp på hvor merkelig det var å ha vondt akkurat der. Har aldri hatt det før. Så kommer du med nøyaktig samme problem!

Har ikke prøvd noe ennå, nei. Oppdaget det bare for et par dager siden og trodde det skulle gå over, noe det ikke gjorde. Får stikke ned på apoteket en tur imorgen!

Skrevet

Tror det er lurt å droppe potetmelet ja!! :D Nest siste anonym

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...