Plutseliten :) Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Fikk raskt time,og det er greit å sjekke det opp nå som han er ferdig med antibiotika. Han har fortsatt væske i mellomøret.Det skal behandles med allergimedisin?!... hver kveld i 3 uker.Det skal hjelpe til å holde hele rørsystemet i ansikt og hodet minimalt oppsvulmet. Så skal vi på ny kontroll om 6 uker. Han er en fantastisk spesialist,det var han som opererte mandlene på datteren. Effektiv,hyggelig og utrolig barnetekke. For minstemann har som nevn før fått legeskrekk...men idag var alt bare gøy Og premie kunne han få velge da han var ferdig....og det var ikke tvil...raskt plukket han ut et flott armebånd med rosa og gule perler.Dette har han hatt på seg siden.Haha..også det skikkelig guttegutten jeg har..men når jeg så nærmere på det da vi kom hjem...skjønte jeg hvorfor...For i tillegg til de rosa og gule perlene,hang det på en bil og et tog
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er glad dere får oppfølging, men han har vel fått nok nå han lille vennen din. god klem til dere alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå