maisel Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 uff og uff.. jeg har vært så sliten og lei i dag og det har selvfølgelig gått utover min tre år gamle sønn. han har tøyd grensene mine mer enn noen gang i dag, og jeg har vært så sint så sint på han. han har skreket siden han kom hjem fra barnehagen fordi han hadde lyst på sjokolade, noe han ikke fikk. Han har mast som en gal... gått rundt føttene mine og hylt... jeg ble sprø. jeg har ropt til han at no er jeg drittlei og hvis han ikke holder opp så blir det rett i seng (da var kl halv seks). og dette førte til enda mer skriking selvsagt. jeg prøvde å overse han litt.. satte han i gangen til en timeout.. da han endelig hadde roet seg var han liksom verdens snilleste lam igjen og da fikk jeg sååå dårlig samvittighet fordi jeg har gått å vært sur og lei på han. og i tillegg har jeg en på tre mnd her som også har vært grinete og ikke vil finne søvnen sin i dag... 20 min til no så er eldste i seng...og da håper jeg pogså at den minste vil sove litt så jeg får litt ro i sjelen min... sukk
Skogro Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Akkurat som jeg skulle skrevet de selv, hehe men her er det minste på 21/2 mnd som har skreket UAVBRUTT i ettermiddag og føler da at hun på 18 mnd har gått for lut og kaldt vann. Hun gikk i seng nå, og minsta sovna litt, så da er det noen minutters avkobling på dib før kveldsstell nr 2. Se der ja nå grynter det til i vogna igjen....hehe noen ganger misunner jeg han som er på jobb:)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Du kan trøste deg med at vi alle har hatt sånne dager!Du har ikke vært noe dårlig mor for det.Kan bare snakke for meg selv ,men jeg har mistet tålmodigheten med spesielt han eldste da han var mindre med at jeg har ropt og kjeftet på han noen ganger.Herlighet vi er da bare mennesker.. Håper de sover godt i natt da så du også får slappe av litt:)
Venezia 1 Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Uffda, ikke noen god dag! Trøst deg med at barna ikke tar skade av at slikt skjer en sjelden gang og at vi nok alle har slike dager innimellom! Håper du får slappet av i kveld, får deg en god natts søvn og får en bedre dag i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå