Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er i uke 15 nå, og kan ikke huske jeg har vært så trøtt etter 12-13 uker før. Kanksje det har med at jeg har to barn, men jeg syns liksom ikke de er til så mye bry heller. 2.trimester husker jeg som ganske energi fyyllt og koselig fra de to andre gangene.
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Jeg var også veldig trøtt. Sovna etter 5 timer nesten uansett. Da datt bare øya igjen. Ble bedre rundt uke 18-20, men nå merker jeg det igjen Nå er det pga alt for mye jobb som fører til smerter, som igjen fører til søvnløse netter, å så er det på`n igjen med jobb fra morgen til kveld. En evig runddans. Hadde ikke lyst til å sykemelde meg pga at jeg får så dårlig samvittighet da, men i dag måtte jeg bare, da jeg ikke kom meg opp av senga pga smerter. Ble sykemeldt fra den ene jobben helt frem til permisjonen starter, men fikk prøve litt til i den andre jobben da. Gruer meg veldig til å levere sykemeldinga i morgen da (
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Huff Håper du blir bedre med litt hvile. Jeg har liksom ingen grunn til å være trøtt.. Jeg bare er det. Har hatt 14dager påskeferie fra skolen og hatt ungene hjemme, men som sagt jeg syns ikke de sliter på meg heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå