iznogood Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 og bare på megselv - og kjøpt meg en liten, gammel motorsykkel slik at jeg kommer meg raskt frem og tilbake fra jobben. Med bil og buss er det minimum 1 time kø hjem. Met motorsykkel er det 10 minutter. Jeg skulle gjerne gått eller syklet, men da måtte det fantes en garderobe på jobben hvor en kan vaske seg og få tørket klærene. Jeg ekler meg på å sitte svett på jobb og på å hive mine damelige våte klær inn i en felles tørketrommel hvor det bor masse mannesvette, og alle bare kaste inn sitt etterhvert som dem ankommer. Så måtte snøen slutte å ha sin daglige reprise og våren komme veldig raskt!
Plutseliten :) Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Grattis med tohjuling! Deilig å slippe køen og mannesvette Sender deg masse varmegrader så du får frest avgårde snart.
iznogood Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Å, takk, takk! Varmegrader hadde vært tingen! :-) Jeg gleder meg litt, jeg :-)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Grattis med sykkel da =) Jeg har bestilt vår hos deg,så den kommer snart.;o) Jeg starta med timer på mc,men kutta ut.Det angrer jeg på.Så jeg tenker det blir mitt alders tillegg etter hvert.Lappen for mc,og en snerten shopper ;o)
iznogood Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 Tusen takk :-) Lappen og chopper høres ut som en plan! Kan du kjøre litt med noen du kjenner, så er det jo nesten bare å kjøre opp. Jeg har kjørt plastikfantastic i mange år - men de siste årene har all plastiken stått og grodd ned helt ubrukt. Synes heller ikke en stor, tung 1000cc på 280kg er noe og ligge å rese forbi køen med på smale veier. Da heller en søt, liten, gammel og velbrukt chopper :-)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Er en drøm da.tror neppe den blir virkelighet. Gubben hadde ural med sidevogn en gang.Den kjørte jeg litt.Så jeg fikk endelig prøvd meg ja...Men har lyst på tursykkel jeg.Ikke en slik som oser av sted og stresser ;o) Men jeg er dritredd kjøretimer...For jeg greier sikkert ikke løfte sykkeln en gang,hahaha.Men drømmer gjør jeg ja =D
Karomamma Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Kult!! Vroom vroom! Jeg har flere kolleger som bruker MC og scooter til jobb, det er visst knakande lurt
frøydis m/ 4 Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Så lurt! Gratulerer med tohjuling og med mange timer spart i reisetid snart.
iznogood Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. mars 2008 Du greier jaffal løfte sykkelen. :-) Når jeg kan få opp 280kg som ligger klasket i bakken, så klarer du garrantert å plukke opp en moderandes mc :-) (er 162 høy og ca 50 kg) Kjøretimer er bare moderat farlig og da begrenser det seg til kjørelæreren :-) Som helst ikke bør være en stor, fet mann. Jeg har også hatt Ural med sidevogn :-) Jeg og bisken på tur. Stor humor :-D Ta lappen! Det fikser du lett som bare det, det kan jeg garrantere! Hvorfor sitte bakpå når du kan kjøre fra?
iznogood Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. mars 2008 Jeg gleder meg bare mer og mer her jeg sitter :-) Men tydeligvis hadde det vært smart å satse på snøscoter i stede. Nå var det ut og måke snø igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå