Misti Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Det har seg sånn at jeg lurer på om jeg kan være gravid? Jeg sluttet på p-pilla forde ingen har fungert for meg etter at jeg fikk barn, så sammen med legen bestemte jeg meg for å prøve en sånn perly... har ikke hatt noen ordentlig menstrasjon enda så den viser bare usikkert men vi bestemte oss for å sates på at det gikk bra. plutselig begynte jeg å blø, mensen jippi, men blødde bare 2 dager, men greit tenkte jeg. tok en graviditets test bare for å være sikker forde vi skal gifte oss og om jeg ble graiv må jo det taes hensyn til. men den var negativ lørdag fikk jeg omganskye, vond mage, kvalme og diare, kasta opp en gang bare. i dag torsdag er jeg ikke kvalm eller ikke vond mage og føler meg bra.... MEN jeg har ikke lyst på mat, jeg blir kvalm eller ekkel i magen å se mat, akkurat sånn følelse jeg hadde til visse matvarer sist jeg var gravid. å jeg har bare lyst til å spise boller, ikke at jeg fyser eller no. Når jeg tok graviditets test sist tok jeg den på kvelden, og som sakt var den negativ. Hva tror dere, jeg sites her og lurer å vil høre deres mening...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Du må nok bare teste for å finne det ut. Men jeg kaster nesten aldri opp når jeg har omgangssyke. Blir bare sån som du beskriver med ikke lyst på mat osv.
Misti Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 ja, men har aldri vart så lenge, bare derfor jeg er usikker vet jeg må ta en test, ville bare hørehva folk tror. tok forrige test på kvelden så de kan vel viste galt, de skal vel taes om morningen?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Tror de nye CB skal være så bra at det ikke skal spille noen rolle. Men ta en imorgen tidlig du=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå