*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hei! Selvfølgelig husker jeg deg! Så koselig! Går bra med meg. Nærmer seg testetid og jeg er i gang med symptomjakten:P Hvordan går det med deg da?
rosa78 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 å så spennde:) krysse alt jeg kan krysse for deg... har vært uten internett en stund derfor stille fra meg:) men nå erjeg på... her går det bare bra... er nå kommet til 21+5....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 OJ er du såå langt på vei allerede? Tiden flyr virkelig!! Så koselig å høre:) Vet du kjønn? Kjenner du noe liv i magen?
rosa78 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 her er det fullt liv hele tiden nesten... kjenner det liksom kiler og bobler.... vi hadde tenkt å ikke vite det men når jeg lå på ultrslyd benken så klarte vi ikke lenger... så det så ut som en liten jente..... når skal du teste???
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Ååå gratulerer med en liten jente i magen!! Må være en herlig følelse å kjenne liv i magen, gleder meg så mye til å få oppleve det! Har dere tenkt noe på navn da? Skal vel teste på mandag eller tirsdag;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå