lagrima Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hei! Er det flere her som har noen små Thomas-toget fans hjemme? Jeg har to gutter som digger Thomas & friends og nå lurer jeg på om noen vet om det finnes en Thomas-toget-park eller lignende? Det må da finnes noe sånt i England vel??? Hm, har ikke greid å finne noe ved å søke på nettet i alle fall, så jeg prøver her!
Gulosten™ Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Det er en i England ja.. Fikk link av en venninne som skal dit, som jeg ikke husker i farta...
tre små... Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 så morro om det fins da. jenta mi er stor fan!!!
Xmas-magic Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Sjekk her: http://www.thomaslanduk.co.uk/ Fant også følgende på wikipedia: "In the 2007 Summer Six Flags Season, a Thomas and Friends land opened at Six Flags Discovery Kingdom (Formerly Six Flags Marine World) in Vallejo, CA, which is located about 30 miles north of San Francisco. And a Thomas Town will also be built at Six Flags Magic Mountain in Los Angeles Californa & in Six Flags Over Georgia in Atlanta Georgia & will open Spring 2008. On March 15th 2008, Drayton Manor in the UK opened their own Thomas Land just like Japan's Amusement Park which attracts 1.7 million fans every year."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå