Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...på at bestevenninna mi skal komme på besøk,så jeg kan teste meg ;) hehe..fikk ikke teste før hun kom..;)

ÅÅÅÅÅÅÅÅ....jeg blir gaaaaaaaal...er så skjelven og får sånne hetetokter hele tiden..Er syv dager over ikm,og håper så INDERLIG på at spira sitter nå..men,kjenner jeg meg rett,så er vel denne negativ også... Har ikke testet enda,har bare drøyd det lende nok til at den KANSKJE kan bli positv:)

*håpe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spennende:D

håper virkelig den blir positiv!

har du prøvd lenge?

Skrevet

Åååå så utrooooolig spennende!!!:)

Masse masse lykke til! Krysser fingrene for deg!:)

Skrevet

Har du fått testet? Så spennende, men vet du når du hadde EL?

Skrevet

Hørtes spennende ut :-)

lykke til.

Skrevet

Lykke til! Jeg har en god følelse for deg! =)

Skrevet

jeg også har hetetokter og har litt skjelvinger(ikke mye)....

jeg trur jeg er gravid....er spottinger sånn små blødninger av og til??

føler meg så rar....plutselig skikkelig dårlig...så bare litt trøtt og helt grei osv....aff..slitsomt..

hva tror dere ?? håper på svar....håpe håpe...

Skrevet

Hei :)

og tuuusen takk for positive ord alle sammen :)

Men,den var jammen meg negativ.. Akkurat i det jeg tisset på glasset,og skulle tørke meg,så hadde jeg SELVFØLGELIG fått mensen :( off,er litt trist nå.. glad jeg hadde venninna mi der da ja..Hun går der høygravid,og skal ha om to uker..det er så frustrerende og se alle i rundt seg går der med de fine struttende magene sine... man får det liksom slengt i mot seg når testen viser "ikke gravid"..

Har prøvd i 15pp,går nå inn i min 16.pp... off,finnes ikke mot for alt i verden.. men, jeg gir ikke opp..føler det begynner og bli på tide får en legetime nå..men jeg er litt pysete av meg ;)

Hadde mange symptomer denne gangen, men de var jo til ingen nytte..

EL er jeg litt "sløv" med å leite etter egentlig.. Gidder liksom ikke å kjøpe hundrevis av tester.. Selv om det er lurt sikkert?!

Jaja.. får bare prøve å ikke tenke på det så mye,selv om det er en "smule" vanskelig..

Lykke til alle sammen :)

Vi skal nok klare det om ikke lenge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...