Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var på do nå nettopp så det ut som jeg har blødd litt....bare bittelitt...det var ikke helt rødt, men mer rødbrunt....jeg er i uke 8....noen som vet hva det kan være?? Ble skikkelig bekymret jeg nå..Har også litt ekstra stikking nederst i magen og litt vondt i ryggen....Bør jeg ringe lege eller er det bare jeg som er overnervøs??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kanskje hatt sex? Noen ganger sprekker blodårer i skjeden uten grunn også, eller ved avføring og nysing:-/

Visst det er mye blod ville jeg ringt legen for å få kommet til ultralyd :-)

Håper det ikke er noe farlig :-)

Lykke til så mye!!

Skrevet

Takk for svar!:o) Var ikke så mye..bare bittelitt så føler liksom at jeg ikke har noen grunn til å ringe lege....

Da jeg var gravid sist hadde jeg ikke en eneste antydning til blødning så tidlig så det er litt nytt for meg....Har også fått inntrykk av at leger ikke tar oss som er så tidlig i svangerskapet alvorlig da de ikke kan gjøre noe uansett!

Nei, får bare håpe at det ikke er noenting. Men må innrømme at jeg er litt redd:o(

Skrevet

Selvfølgelig er du redd :-((((

Men visst du får mer blødning og/eller mer smerter er det nok lurt å få en ultralyd :-) Er veldig betryggende å få se at hjertet banker! Og når man har hatt blødninger skal legen kunne påvise at du fortsatt er gravid, og du har krav på ultralyd :-)

Håper det kommer til å gå bra med deg!!!

Skrevet

Det kan og ver at du igrunn sku hatt mens i dag. ofte da kommer det litt blod.

men eg synes du vertfall bør ta det opp med legen når du har time.

eg har selv blødd i 16 dager no. får bare bite tennene sammen og håpe på det beste.

Skrevet

Jeg skal ta det opp med legen min ja..har time neste uke. Men blør det mer så tror jeg jeg ringer uansett...da får jeg bare føle meg litt dum..

Håper alt går bra med deg også da..må være fryktelig å gå så lenge med blødninger..har du snakket med lege?

Krysser fingrene for deg!:o)

Skrevet

Ja, snakk med legen din i morgen, og føl deg absolutt ikke dum!

Legen min tok i alle fall meg absolutt alvorlig da jeg kom på tirsdag da jeg begynte å blø litt - selv om det ikke var stort hun kunne gjøre der og da, så var det betryggende å prate litt og bli tatt alvorlig.

Men om du er veldig bekymret så be om UL!

Lykke til i alle fall! Og håper det går bedre med deg enn med meg:)

Skrevet

Ja, men blei ikke tatt alvorlig =(

dei sa bare det kje var noe dem kunne gjøre.

så eg får bare gå i håp og sorg å vente.

lykke til til deg :D og håpe den lille er fremdeles hos deg og er sund=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...