Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Har tannlegetime i april, og vet at det følger med det mest ubehagelige nemlig borring!!! Jeg mååå ha bedøvelse hver gang, men kan jeg det nå som jeg er gravid? Røntgen vet jeg at jeg ikke skal ta, men er det skadelig med bedøvelse? Gravid i uke 26
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Bedøvelsen er lokal og skal ikke være skadelig for fosteret. Det fikk jeg beskjed om av jordmoren jeg går til. Men si til tannlegen din at du er gravid, så er du på den sikre siden.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Leste om det på bebyverden.no i går. Informer at du er gravid. Skulle det være en rotfylling eller noe som du vil trenge smertestillende i etterkant ville jeg ha utsatt behandlingen, siden du ikke skal bruke ibux.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå