Gå til innhold

Tannlege - bedøvelse?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tannlegetime i april, og vet at det følger med det mest ubehagelige nemlig borring!!! Jeg mååå ha bedøvelse hver gang, men kan jeg det nå som jeg er gravid? Røntgen vet jeg at jeg ikke skal ta, men er det skadelig med bedøvelse?

 

Gravid i uke 26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedøvelsen er lokal og skal ikke være skadelig for fosteret. Det fikk jeg beskjed om av jordmoren jeg går til. Men si til tannlegen din at du er gravid, så er du på den sikre siden.

Skrevet

Leste om det på bebyverden.no i går. Informer at du er gravid.

Skulle det være en rotfylling eller noe som du vil trenge smertestillende i etterkant ville jeg ha utsatt behandlingen, siden du ikke skal bruke ibux.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...