selfangerkjerringa Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Minsta (15mnd) er dritsur fordi jeg tok fra henne fjernkontrollen nettopp (den hun VET hun ikke får leke med). Hun hylskriker, stopper opp et par sekunder for å se på tv, fortsetter igjen, og nå la hun seg sannelig ned på golvet også... og så opp på meg innimellom for å sjekke at jeg så henne, for så å hyle litt ekstra demonstrativt.... hehehehe... en liten drama queen det der ja!
piano♫ Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Spol 13 år framover i tid og se henne for deg som tenåring ;-)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 *knis* Ja, de er jammen sære! Men litt vilje er bare bra, det får hun bruk for her i livet:0)
prekæs Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Underskriver piano og legger til: Gang med 10:)
selfangerkjerringa Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 det har heldigvis begge jentene mine i bøtter og spann
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Slik er min på 21mnd også. Hylskriker i trass og vranghet, stopper opp og ser om vi fortsatt følger med og hyler ekstra høyt for å ta igjen de tapte sekundene... Deilig.
Sjefsmegga Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Høres veldig kjent ut, minsta her også.står å rister på huet og sier ne-ne når hun rapper den, vet godt ( på tross av sine 11mnd) at dette er forbudt område...men blir rasende når jeg tar fra henne. Samme med mobiletelefon... Krokodille-tårene spruter, trynet blir peonrødt og verdens mest firkanta leppe og et skikkelig fortvila og sinna blikk...og lyden....aiaiai, hakket før jeg løper etter hørselsvernet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå