Christoffer i magen Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 http://www.alltombarn.se/1.9162 Jeg tror faktisk ikke at jeg hadde kunne gjort noe lignende selv om det sikkert er noe av det fineste du kan gjøre for noen annen.
Kjærlighet <3 Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hadde jeg hatt lettre svangerskap kunne jeg vurdert å gjort det en gang, men ikke flere ganger etter hverandre og hvertfall ikke 12(!) barn. All ære til dem som klarer det, de gjør en fantastsik jobb!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Hadde ikke klart det jeg. Men hun må være et enestående menneske som klarer å gjøre dette for andre
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Nå har jeg aldri vært gravid, men kan ikke se for meg at jeg hadde klart å være surrogatmor. Bare tror det hadde blitt for vanskelig... Men all ære til dem som gjøre det! Det er en kjempeflott gave å gi til noen, helt super at kvinner hjelper de som ikke kan det til å bli foreldre
mine små alver... Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Hadde jeg hatt problemfrie svangerskap kunne jeg nok gjort det ja.Men nå sliter jeg så forferdelig med mine egne at dette blir garantert mitt andre og siste svangerskap. Har symptomgivende bekkenløsning og dårlig rygg så det er iallefall ikke noe tema her..men ønske om å kunne gjøre det for noen er jo tilstede.=)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Personlig synes jeg surogatmødre er helt feil. Hvis noen ikke kan få barn selv,mener jeg det er bedre å adoptere babyer som trenger et hjem. I denne artikkelen går det ikke frem om hun har brukt egne egg,eller den som skal ta hånd om babyen. Er det eggen til de som skal ha barna,er det jo noe annet,for da får barna kontakt med sitt kjødlige opphav. Da synes jeg bare det er fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå