Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke babyen min som har det,men jeg.Det er ikke rundt selve rumpehullet,men fra øverst i sprekken der rumpen begynner å deles i to,og et stykke ned.Det er virkelig sår,det er rett og slett et sår der.Jeg har hatt det i et par uker nå.Jeg har prøvd med både sinksalve,aseli sårsalve og potetmel,men det er ikke noe bedre.Noen forslag på hva jeg kan gjøre?Kan noen legge dette ut på Skravlesiden for meg?Hvis noen som vet hva som vil hjelpe,og ikke bare tror,setter jeg veldig stor pris på det.Gjerne en lege eller en sykepleier.Men tar i mot gode råd fra alle.Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv Vitapan eller A-krem!

Skrevet

Vet at det finnes noe som heter "Rikshospitalet sårsalve/krem",spør på apoteket du bruker om de evt.kan bestille/lage denne til deg. Hvit/gul litt tykk salve/krem i boks, virket kjempebra.

Skrevet

Et tykt lag med inotyol først deretter strør du på litt potetmel. Funker hvertfall kjempebra for babyen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...