Isla verde Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Barnepleieren på sykehuset sa at babyen ikke skulle gulpe. Jeg glemte å spørre hvorfor, vår gulper nemlig noen ganger...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 babyen gulper fordi lukkemuskelen deres ned i halsen en plass ikke r fullstendig ferdig utviklet. Når tid den er utviklet er forskjellig fra barn til barn, nett som med alle andre ting! Men at en baby gulper, gjør ingenting! Som regel det de gulper oppatt er det de har spist som ble for mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå