Gå til innhold

Får "dommen" i morgen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen har jeg legetime, og da får jeg beskjed om hvilke verdier hcg-prøvene mine har vært. Tok en på tirsdag og en i dag. Er så redd for at den ikke skal stige. Har allerede forberedt meg på en ny runde med utskrapning i hodet mitt. Etter to MA har jeg mistet litt troen på at det skal gå bra. kommer nok ikke til å få sove så mye i natt. Skal på jobb først og ha to timer med tekstil. Spørs hvor nærværende jeg kommer til å være da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære deg.

Vil bare si at jeg krysser fingrene mine for deg!

Håper det går bra meg deg! =)

Lykke til i morgen, fortell hvordan det går.

Skrevet

Lykke til så mye, vet så altfor godt hvordan det der er :-(

Håp det beste og forvent det verste!!!

gooodklem

Skrevet

Har tenkt masse på deg!! Håper du får en fin stigning i hcg verdiene!! Har du litt symptomer? Ville bare si at jeg har en venninne som ikke hadde særlig stigning på hcg når hun tok denne prøven med noen dagers mellomrom, men hun har et friskt barn på 2 år i dag. Så du må ikke gå helt i kjelleren hvis stigningen ikke viser seg å være så høy som forventet!! Krysser fingrene for deg!! Det går nok fint denne gangen skal du se!!! Har vanskelig for å tro at du skal oppleve dette tre ganger!

Stor klem

Skrevet

Ville bare ønske deg masse lykke til!!!!!!

Skrevet

Var hos legen i dag, og var helt nervevrak. Heldigvis var det en fin stigning. (14000 på tirsdag, og nesten 20000 i dag). Nå er vi ett skritt videre. Legen ringte også sykehuet mens jeg var der og ordnet ul på tirsdag. Så det er neste skritt. Gruer meg til det.

I kveld er det fest på jobben. Har vært på polet og kjøpt en vanlig og en alkoholfri vin med skrukork. Blir å bytte plass på de to vinene etterpå:) . Orker ikke spørsmål på hvorfor jeg ikke drikker.

Skrevet

Puuuuh, nå ble jeg lettet:-) Det går nok helt fint på tirsdag nå som du har sett at stigningen er bra!

Jeg er nervevrak også..har fått litt forhøyet blodtrykk av hele greien (etter vi mistet i august) så det er jo en fin ting å ta med seg inn i svangerskapet..not. Jaja, får håpe jeg får god oppfølging.

Lykke til i kveld!!

Skrevet

Har du bestilt deg legetime, aug-mamma?

Er så herlig at du også er her inne!

Jeg har faktisk en del symptomer nå. litt kvalm, mensmurringer, forstoppet og ømme pupper. Enn du? Kjenner du noe til mirakelet ditt?

Skrevet

:) så bra!!

masse lykke til videre:)

Skrevet

Hei:-)

Har legetime om en uke. Er litt usikker på om jeg skal be om hcg serum, men tror jeg har bare tenkt å gjøre det hun foreslår..Det eneste jeg skal kreve er ul i uke 12..Kjenner forsvarsmekanismene mine distanserer meg litt fra det hele. Hvis symptomene opphører eller noe annet "rart" skjer vil jeg ha ul før. Har heldigvis begynt å få litt symptomer nå: Mye luft i magen spesielt på ettermiddag/kveld, veldig trett på ettermiddag/kveld, morgekvalm (nesten bare deilig:-), bittelitt stikninger i brystene, og litt aktivitet nederst i magen vekselvis venstre og høyre side:-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...