Gå til innhold

så har foreldrepengene kommet men....................


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine for halve mnd er her men de mannen skulle ha for en halv mnd er selvfølgelig ikke her. barnetrygden kommer vel i morgen og legger jeg den til min utbetaling så klarer jeg akkurat å betale husleia som må betales i morgen.

 

Kjempeflott, gudene vet hvor lang tid det tar før gubben får sine penger fra dem (kan ta mist et par uker om han ikke får dem neste utbetaling sa de på kontoret, og han hverken han eller jeg får penger fra jobb på 14 dager.

 

Har måttet spørre moren min om å låne 400kr så jeg kan kjøpe bleier og mat til snuppa så jeg er sikker på at vi ikke går tom.

 

Er greit å leve på pasta og ris for meg og gubben men jenta vår trenger jo et sunnere og mer balansert kosthold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...