Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er så gjerrig at hun bare bæsjer en gang i uka. :-D Men nå får hun litt nan og et par teskjeer grøt i døgnet... Er ikke en gang i uka for sjelden da? Men hva skal man gjøre da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter jeg innførte grøt, ville mini her heller ikke bæsje oftere. Da var det en gang i uka, kanskje litt lenger. Det plaga han til slutt da. Lå på stellebordet å presset å begynte å grine til slutt for ingenting kom jo. Stakkars. Jeg snakka med helsesøster hun sa at når man innfører fast føde kan det fort gå inntil 14 dager, men at det som regel går seg til etterhvert. Men at jeg kunne ha malt i grøten (bruker en stor teskei). Jeg gir også vann sammen med grøten å har stor tro på at det hjalp. Jeg tror også at fruktpurèn som han får muligens hjelper. Plutselig har det blitt bedre. Men det har tatt sin tid. Hvilken grøttype bruker du? Vi skifta fra nestle frukt til havre- banan/aprikos, men ikke lett å vite hva som gjor utslaget. Men merker du noe på jenta di da? Kan jo høre med helsesøster hva hun syns:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...