Akki42 Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 I dag har jeg hatt en mørkbrun utflod. var ikke nok til å bruke bind(unnskyld detaljene) Det er 10 dager siden EL. skal ikke ha mensen før om 4 dager og jeg bruker alltid å få TR på presis den dagen jeg skal ha besøket. litt smerter i magen men ikke mye..... lever litt i spenning nå...)))) tror jeg må ta en test om 4 dager ja...
40år og vil ha barn! Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Sååå spennende ! Skal krysse fingrene for deg.... Er du 42år? siden det står Akki42?
Akki42 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Hei........ 40år og vil ha barn Ja jeg er 42 år.blir 43 i august.min samboer er også 42 år. vi skulle til utredning i januar men avlyste timen da vi ble gravide på egen hånd,det endte desverre med SA,,derfor prøver vi igjen nå... har ikke tenkt så mye på dette for tiden(å bli gravid altså) har et bryllup på gang å jeg har drevet og ordnet til dette. men vi får se nå da:O)
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Spennende! håper du forteller når du har testet da!
40år og vil ha barn! Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Hei igjen. Håper virkelig at du er gravid nå eller snart. Hadde selv en sa for 3 uker siden og håper at jeg blir gravid igjen snart! Kan ikke forestille meg å ikke bli gravid igjen. Jeg også planlegger bryllupp sånn smått om senn for blir jeg ikke gravid raskt så vil jeg gifte meg til sommeren så jeg har noe å se frem til.. Må bare få med meg gubben he he..
Akki42 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. mars 2008 hei. ja det var akuratt det jeg også ville etter den siste SA,en...ha noe å se frem til.og jeg ville ikke gifte meg med stor mage,så derfor får vi giftinga overstått nå og klemmer på og prøver etterpå. For jeg slapp å teste meg..TR kom i går.. har blingsa på EL denne mnd,hadde den nok før enn jeg trodde, ikke engang den kan komme når den skal..ikke lett dette.. og uflaks som jeg har .kommer jeg til å få besøk av TR to dager før bryllupet mitt.dvs at jeg har mensen på bryllupsdagen.(hvis jeg ikke blir gravid i neste pp da....kjempefint....det var den bryllupsnatten...((( og i hvit br.kjole:O(((((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå