2barnsmamma og hestemamma Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 leser på faktasidene at det er ikke vitenskapelig bevist at akupunktur under fødselen virker,ikke forsket nok på dette,hvorfor er det så vanlig å få tilbud om dette da på fødestuene?trodde da at det virket siden de tilbyr det,men så leste jeg at det ikke er bevist at det har noen som helst virkning.jaja.jeg husker jeg så på nett da det paret fødte,atle og helene,hun satt i badekar og hylte som en gris,fikk akupunktur men hun hylte like jævlig for det,husker da jeg tenkte at skal ikke disse nålene hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Jeg syns ikke det hadde noen virkning på meg,var så redd jeg skulle trykke de nålene lenger inn da jeg vridde meg i smerte rundt omkring i sengen,var nesten mer til irritasjon.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Helt enig med anonym over her. hadde ingen virkning på meg, ble mer til irritasjon enn til hjelp.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Jeg tror faktisk det hadde en virkning på meg meg for etter mange timer med konstante vonde rier uten pause, og uten at det hadde skjedd noe som helst, føk babyn ned i bekkenet. Var ikke spesielt bra da, for samtidig mistet de hjertelyden til babyn og folk kom stormende for å ta hastesnitt. Da var det ikke spes gøy å ligge der med nåler overalt. Har ikke tenkt å gjøre det denne gangen for å si det sånn. Smertene hjalp det ikke en dritt på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå