konemor med gutt+spire:) Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 hei håper noen kan svare meg på dette. er andre gang jeg har urinveisinfeksjon i løpet av svangerskapet og er ikke kommet lenger en til uke 18. er dette farlig og hva kan jeg gjøre for ikke å få det?
sekstisjuer Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Det kan være farlig. Jeg er for tiden innlagt på sykehus på grunn av at urinveisinfeksjonene mine har gjort livmorhalsen veldig kort. I mitt forrige svangerskap fikk jeg premature rier av UVI. Jeg har hatt tre UVIer på litt over to uker i dette svangerskapet. Må nå gå på antibiotika resten av svangerskapet på grunn av faren for prematur fødsel. Spis tranebær, det er forebyggende. Håper virkelig du slipper flere UVIer.
konemor med gutt+spire:) Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 åh shit! da skal jeg rett på apoteket å hente pillene jeg fikk.....trodde det ikke var så ille.takk for svar.
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 I forrige svangerskap hadde jeg urinveisinfeksjon konstant ! I dette har jeg ikke hatt noen til nå og jeg er 24 uker på vei. Det jeg gjør forskjellig i dette svangerskapet iforhold til det første er at jeg holder meg borte fra brus. Jeg drikker 2 glass appelsinjuice hver morgen og drikker vann resten av dagen. Bakterier lever av sukker så hold deg til vann, og ta tranebærkapsler hver dag. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå