melke-q Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har kjøpt et kjempefint babyullpledd fra www.gullull.no og ville bare tipse dere om det. Det var helt nydelig, kom i posten i dag, jeg bestilte for få dager siden. Beste av alt var at det fikk plass i postkassa :)Det er naturfarget (jeg tror de har rosa og blått også) i kjempemyk norsk ull og er superelastisk og deilig! Jeg kjøpte også ammeinnlegg i ull. Teppet kostet 330,-. men de har også en nyfødt-pakke der man får med noen flere ting til den nyfødte. Kan anbefale Gullull på det sterkeste! Er så fornøyd nå
HegeAE Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Du satte meg på ideen om å strikke eit lappeteppe i ull til vogna. Det har eg tenkt å gjere ja.... Har så mykje baby liggande så noko kan eg jo gjere i dei 7 neste mnd før fødsel ja.
loffmusa Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 ååå ullteppe,dt er bestilt;-) men heeeelt gratis, for her er dt barnets farmor som strikker div:-)
mto2 Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Hadde det babyteppet til førstemann. Arva etter min søster som har brukt det til sine to. Det er like fint og kjempedeilig!!! Har vore masse brukt.
*snartklar* Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Jeg holder på å strikke et vognteppe i ull. det er hvitt og har "havskummønster". Kjempefint, og ikke minst BILLIG. Mønster, garn og strikkepinner kom på 129 kr:)
*snartklar* Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Det er 70 x 90 cm hvis jeg husker riktig:) Ser for meg at det blir helt nydelig i den mørkeblå Silver Cross vogna jeg vil ha:)
simba>>>3gutter Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Holder på å strikke nr 2 i naturhvit og blått. kostet vel 150 kr i pinner og garn
kajfla Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 vet noen av dere navn på noen garntyper eller merker? eller noen bra nettsider med bilder av forskjellige ting man kan strikke til baby?
Smånetta 14.mai Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Sitter og strikker babyteppe med hullrad fra Nøstebarn.Strikket mase klær til førstemann i den merinoulla derfra. Deilig og mykt og holdbart. Har jo masse klær til nr som han kan arve, men storebror tviholder på teppene sine, så nå lager jeg nytt. Nøstebarn har billige oppskrifter og litt dyr ull, men med nydelige farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå