Gå til innhold

Hvordan få tiden til å gå?


april08baby

Anbefalte innlegg

Ja nå er vi snart i april og i vår måned!! Jippi!!Jeg sliter med bekkenløsning så tilbringer mye tid på sofaen..Tiden går sent og jeg har enda 4 uker igjen..Har dere noen gode tips til tidsfordriv??Hva finner dere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny de siste ukene, de kommer aldri tilbake. Du vil nok antagelig se tilbake på denne perioden som "et luksusproblem" i ettertid. Nyt at du kan lese en bok i fred, se en dvd ferdig, spise et helt måltid uten avbrudd, evt. strikk/hekle noe babyutstyr/klær, kos deg i solveggen.

Disse ukene går kjempefort!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har også bekkenløsning og det er ikke så mye jeg trenger å gå iløpet av dagen før nattesøvnen blir ødelagt. Jeg har nå 2,5 uke igjen til termin og det føles som en lang tid selvom det ikke er det. Men for å få dagene til å gå prøver jeg å ha forskjellige små prosjekt på gang, som å strikke, vaske huset, forberede baby tingene, planlegging av å male barne motiver på veggen, sjekke ut barnehager, lese bøker, sjekke ut internett. Men det er ikke alltid like lett å være så motivert, spesielt når man blir sittende endel alene og magen begynner å bli så tung at du blir til og med sliten i rumpa:) Men det er ikke lenge igjen. Så jeg ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det ikke så vanskelig; jeg har en datter på 13 mnd som krever sitt, så for meg har hele svangerskapet rast avgårde i rekordfart!Men jeg må si jeg gleder meg fryktelig til å være ferdig med gravid-delen, det begynner å bli tungt nå gitt...

Har bekkenløsning, så jeg trener tre ganger i uka for å holde meg oppe på beina, så jeg har rett og slett egentlig for lite slappe- av- tid når jeg tenker meg om:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har laget avstøpning av magen min og malt den!!! ellers maler jeg litt abstrakt kunst på lerret, med glade farger og mye kladding ;);) stor koser meg jeg!!! men tiden her går ganske fort uansett da jeg har ei snelle på 2 oxo :):) lykke til med tidsfordrivet ditt da! ps. ellers er det jo kjempe koselig å strikke noen sokker til bebbisen da :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg baker litt til fryseren, strikker babyteppe og leser:) Og "rydder" i digitale bilder, har fremkalt mange som skal limes i album.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...