Gå til innhold

Hvordan få tiden til å gå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny de siste ukene, de kommer aldri tilbake. Du vil nok antagelig se tilbake på denne perioden som "et luksusproblem" i ettertid. Nyt at du kan lese en bok i fred, se en dvd ferdig, spise et helt måltid uten avbrudd, evt. strikk/hekle noe babyutstyr/klær, kos deg i solveggen.

Disse ukene går kjempefort!! Lykke til!

Hei! Jeg har også bekkenløsning og det er ikke så mye jeg trenger å gå iløpet av dagen før nattesøvnen blir ødelagt. Jeg har nå 2,5 uke igjen til termin og det føles som en lang tid selvom det ikke er det. Men for å få dagene til å gå prøver jeg å ha forskjellige små prosjekt på gang, som å strikke, vaske huset, forberede baby tingene, planlegging av å male barne motiver på veggen, sjekke ut barnehager, lese bøker, sjekke ut internett. Men det er ikke alltid like lett å være så motivert, spesielt når man blir sittende endel alene og magen begynner å bli så tung at du blir til og med sliten i rumpa:) Men det er ikke lenge igjen. Så jeg ønsker deg lykke til.

For min del er det ikke så vanskelig; jeg har en datter på 13 mnd som krever sitt, så for meg har hele svangerskapet rast avgårde i rekordfart!Men jeg må si jeg gleder meg fryktelig til å være ferdig med gravid-delen, det begynner å bli tungt nå gitt...

Har bekkenløsning, så jeg trener tre ganger i uka for å holde meg oppe på beina, så jeg har rett og slett egentlig for lite slappe- av- tid når jeg tenker meg om:S

jeg har laget avstøpning av magen min og malt den!!! ellers maler jeg litt abstrakt kunst på lerret, med glade farger og mye kladding ;);) stor koser meg jeg!!! men tiden her går ganske fort uansett da jeg har ei snelle på 2 oxo :):) lykke til med tidsfordrivet ditt da! ps. ellers er det jo kjempe koselig å strikke noen sokker til bebbisen da :):)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...