Dronningen! Skrevet 27. mars 2008 #26 Skrevet 27. mars 2008 Er årstallet som står på profilen din riktig? Er ikke så mange unger i 6 årsalderen som er kjæreste med en som drikker seg dritings og er voldelig:o)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 27. mars 2008 #27 Skrevet 27. mars 2008 hahah=) neida, første gang jeg hørte dette var i førsteklasse da de hadde forelesning hos oss. snakka om at flere liv kunne reddes hvis vi ikke ringte for småting, og det har brent seg fast. hendelsen jeg snakker om skjedde for 3-4 år sien.
Dronningen! Skrevet 27. mars 2008 #28 Skrevet 27. mars 2008 Ok... De sa nok kanskje det for at småkrapylene i klassen ikke skulle ringe i tide og utide.
Sabina og gjengen Skrevet 27. mars 2008 #29 Skrevet 27. mars 2008 Jeg ringte ambulanse da ei venninne av meg klikket fullstedig psykisk og kastet opp MASSE, hadde drukket en del alkohol. De kom ikke, til slutt fikk vi bært henn ned 4 etasjer i et teppe, hun hadde kramper og hylte.. Der nede fikk vi tak i en taxi og kom oss til legevakta. De sendte oss videre til sykehus med en ambulanse og sa at det var en feilvurdering at vi ikek hadde fått ambulanse med en gang. Ellers ringe mammaen min 113 for meg da jeg lå med sterk hodepine og mistet følelsen i halve kroppen. Var livredd selv, de kom å sjekket meg og tok meg til legevakt, men de fant ingenting, ambulansen kjørte meg hjem igjen. Jeg ringte 113 en gang jeg var ute med fetteren min og en kamerat, de hadde truffet på ei dame som desverre snubla og slo hodet, hun gikk i sjokk. De kom ganske raskt da. ekkelt:/ Ellers skulle mamma ringt dem den gangen jeg hadde blodtrykksfall etter fødselen, men det gjorde hun ikek for hun ville se an. Vi hadde uansett ikke fått noen ambulanse den natta pga det var samme natt som en STOR ulykke i byen. Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Dersom AMK velger å sende ut en ambulanse ser likevel ambulansepersonellet ann situasjonen. De kan komme å se an og ikke ta med pasienten pga de mener at pasienten fint kan ta taxi/bil eller avvente til dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå