*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Hei:) Lurer på om dere kan hjelpe en desperat prøver:P Lurer på om håpet er ute når man får pms-pupper, eller om dette også kan være sånn puppene kjennes ut ved tidlig graviditet? Tuusen takk hvis noen vil svare meg!!
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Pms tegn kan være nesten helt like som graviditetstegn:) Håpet er der ennå. Lykke til
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Åååh tusen takk, nå ble jeg glad!!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 for meg er eneste forskjellen at mens pupper ble vortene veldig ømme. men når gravid begynte d først i selve brystet...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2008 Ååh tusen takk for svar grysom!! Jeg har i hele brystet, men pleier å ha det når jeg har pms. Har litt ømme brystvorter, og det pleier jeg aldri å ha, så det tar jeg som et positivt tegn:P
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 krysser alt for deg:) å sender deg masse babystøv¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Supermamm Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Har i begge mine graviditeter trodd jeg skulle få mensen når som helst pga sterke pms symptomer, men det viste seg å være graviditets symptomer istedet. Lykkt til! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå