Gå til innhold

uke 16 +3 og lekasje av fostervann??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off, grusom dag i dag.. Skulle løfte dattera mi, som begynner å bli tung.. ca 20 kg Og pluttselig var d vått i trusa, gjennom til buksa.. Og d var ikke URIN.. Var blankt med søt lukt, og jeg er sikker på at d var fostervann!! Utflod er mye tykkere på konsistens?? Var på ultralyd og sjekket etterpå (utvendig) og ungen var sprell levende og hadde nokk fostervann..

Men d sombekymrer meg nå er om d kan lett bli en infeksjon (som kan skade barnet) dersom en har hatt lekasje, dannes d nytt fostervann hvis d lekker mer??? Kan d værr lekasje, forde om ungen så ut til å ha nokk????

Er d begynnelsen på en abort..?

Off, har så masse spm..! Syns dette var grusomt..

Håper noen som kan svare litt ;) Veldig taknemmlig for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde det samme for et par uker siden, men fikk svar her inne at det kan ha vært veldig tynn, tynn utflod.

Helt lik situasjon som du beskriver.

Det dannes vel nytt vann. Spurte du ikke legen om det?

Hvis du hadde fått innvendig ul så hadde de kunne sett om det var fostervann el ikke. Jeg var på sykehuset med sånn tynn utflod sist svangerskap og da sa de at det her var jo ingen ting, det var riktignok i slutten av svangerskapet da.

Skrevet

Hallo??? Hvilket sykehus var du på??? det er jo elementært å sjekke med en "q-tips" nedentil som skifter farge dersom det er fostervann... Forferdelig belastning å gå rundt å ikke vite!

Hilsen en med 4xstore blødninger fra uke 13 frem til nå midt i uke 20...

NB! fritt sykehusvalg!!!

Skrevet

det var nok mest sannsynlig tynn utflod!!

ja kroppen produserer nytt fostervann... hvor mye i døgnet varier fra hvor langt i svangerskapet mann er... så tidlig vil de se tydelig om det er fostervann, fordi det er så små mengder uansett!

tviler på at det er en begynnelse på abort.. igjen, du har nok bare mye utflod/tynn utflod, som er veldig vanlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...