Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var til legen i dag, prata om brystforminskning bl.a. Men før det skjer så må jeg ned i vekt, 15 kg. Skal begynne å trene allerede i dag med ei fra jobben. Men hva er best å spise når man skal slanke seg..? Enkelte ting er jo opplagt, men noen lure tips?

Vil være anonym nå.

På forhånd, takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette vet du sikkert fra før men... drikk mye vann, det både metter og renser. spis lite og ofte da får du opp forbrenningen. unn deg litt godt en dag i uken så går du ikke så fort lei, da har du noe og se frem til. spis litt mindre brød og bytt det heller ut med groft knekkebrød... mye frukt og grønnsaker;) og masse lykke til, detta klarer du!!

Skrevet

prøv Herbalife, ikke bare går du ned i vekt, men du får vitaminene du trenger, pluss overskuddet kommer tilbake osv... jeg har ikke vært i så bra form siden jeg var tidlig i tenn-årene

jeg spiser det jeg vil ellers, har bare byttet ut noen måltider m shake

Skrevet

jeg har forresten tatt brystreduksjoner selv, gled deg, alt ble mye ennklere :-)

Skrevet

spis for alt i verden nok..vet ikke om du ammer,men gjør du det ligg på ca 1900 kcal i døgnet,ammer du ikke er 1600 kcal bra...du kan sende me vekt og høyde og aktivitets nivå på deg så kan jeg regne ut hvor mye du skal ha:)

Skrevet

Vet ikke så mye om slanking, men har ei venninne som har tatt brystreduksjon og fikk et nytt og bedre liv. Tenk på det når du sliter med motivasjonen, dette greier du!

Skrevet

Masse gronnsaker som fyller magen saa man ikke foler seg saa sulten. I tillegg saa faar man jo masse vitaminer og mineraler paa kjopet. Har man et riktig sammensatt kosthold saa blir suget etter noe godt ogsaa mindre. Prov gronnsaksretter som ratatouille, italiensk minestronesuppe, andre gronnsakssupper, fylte paprikaer, salater med kylling, avocado, parmesan.. det er MYE godt der ute som ikke er saa kaloririkt.

Ellers prover jeg aa gaa ned selv... har bare noen kilo igjen til idealvekten men det er ikke lett.. man blir jo saa sulten naar man ammer...

Prover som du ogsaa aa trene mer...

Skrevet

2 ryvita knekkebrød annenhver time med lett pålegg som kokt skinke, tine smøreost de med urter og krydder, egg, makrell i tomat osv og en midddagstalerken...

eks kylling filet krydret med litt pepper og en potet skåret i båter, stekes på 200 grader i varmluftovn i ca 30 min og masse salat til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...