phantomet Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Idag har phantom-mannen og jeg 4 års bryllupsdag... Jeg har vært innom en bokhandel og kjøpt en bok som han ønsket seg, samt at jeg fant en veldig fin genser som jeg håper mannen vil like... I dag morges var alle ungene innom soverommet og gratulerte med bryllupsdagen, for pappa fortalte dem det igår...og jeg som trodde han hadde glemt det i den hektiske hverdagen... Jeg har fått vite at jeg må være klar til å dra hjemmefra når gjengen kommer hjem, for da skal visst alle sammen ut og spise på restaurant. Det blir en hyggelig avveksling på en ellers vanlig torsdag... Og når ungene er lagt i kveld er planen at vi skal kose oss litt ekstra med en fin ny fransk film (helt i phantomets gate, med andre ord fri for blod og vold...)
Maud Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer med dagen! Høres ut som om mannen har planlagt en fin feiring. Ikke verst at han fikser det med alt det andre han også må fikse for tiden. Fine damer får så fine menn som de fortjener :-D Gratulerer med ham og hils ham fra meg og gratuler ham med deg!
Plutseliten :) Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer med bryllupsdagen. 4 år er blomster/lin bryllup Håper dere har hatt et koselig restaurantbesøk,og at du koser deg med filmen ikveld Hils så mye til mannen. Klem
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 hurra for dere!!! fire år fire barn, fem år fem barn, seks år seks barn, syv år syv barn - å sånn går nu dagan :-))))
Karomamma Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer med dagen, phantomet og phantom-mannen!! Tenk så mye dere har utrettet på den korte tida
frøydis m/ 4 Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Gratulere med dagen! Høres ut som en flott måte og feire på. Håper dere har kost dere masse.
phantomet Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2008 Tusen takk for gratulasjoner. Vi hadde en utrolig fin ettermiddag og kveld. Og det flotte da er at de fine følelsene sitter i en stund...så både i natt, i dag morges og nå i ettermiddag er det en deilig mild tone mellom mann og kone...*smiler* Restaurantbesøket var særdeles vellykket. Gutta spiste alle som om de var de drevne gourmetene... Måka spiste indisk mat med nan brød som om han aldri har gjort annet... Og da vi toppet det hele med deilig dessert så samtlige ut som om de var i himmelen...*ler*
Gjest Skrevet 28. mars 2008 #9 Skrevet 28. mars 2008 Gratulerer med bryllupsdagen. Håper dere får en nydelig feiring!
Superlis Skrevet 28. mars 2008 #10 Skrevet 28. mars 2008 Grattis med dagen. Fint med koslige merkedager:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå