EnJente_m_EnJente Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Har sett på de fra reima til 899, men kanskje dere har noen andre forslag ?
EnJente_m_EnJente Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Fornøyd da ? Jeg har en jente, så jeg vurderer å kjøpe den i limegrønn/grønn, slik at den evtl kan arves.
mayaya Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Den er super altså, vi er veldig fornøyde! Tenkte også å kjøpe den grønne, men endte opp med den blå alikevel. Forfengeligheten tok overhånd :-p *satser på gutt neste gang og*
Zitro Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Den til Reima er super! Jeg har også den blåe...
LegallyBlond Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Reima er knallgode, og når det gjelder vinterdresser så kjøper jeg den, men som vårdress så har jeg like god erfaring med reflex sin til 299 =) Reima er noe mer vanntett, og har litt bedre passfasong men reflex sin er så absolutt bra nok!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Vi kjøpte reflex sin til 399 vi da, har hatt vinterdressen til reima, men måtte prøve noe nytt. Alle bhg ansatte i bhg til Noah skryter sånn av reflex vårdressen:) Har prøvd den på han da og den satt virkelig bra, syntes heller ikke det var så store forskjeller på disse to dressene når jeg kikket på de i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå