dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Du er jammen meg fantastisk - tusen millioner takk for hjelpen!!!!!!!! Nå har den kommet frem omsider, og vips her sitter jeg med verdens fineste babydress. Du har jo tryllet den ferdig på en to tre, og alt er så nydelig gjort!!! Jeg må skryte, og jeg gledere meg til å putte lille guttefisen inni der. tusen tusen tusen takk!!! god klem fra
frøydis m/ 4 Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 ÅÅÅÅ! Det var godt at den endelig kom fram. Og godt at du likte det ferdige resultatet! Jeg har vært så spent på det. Tenker nok at lille guttefisen din blir glad og fornøyd jeg! :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Jeg er helt sikker på at han kommer til å tenke : "Jeg er heldigst av alle som får være inni denne dressen, det må være noen snille som har laget den!!" - tror ikke du? :-)
phantomet Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 jeg fikk verdens gladeste stemme i øret da jeg ringte Dritgrei idag...for hun hadde fått verdens fineste dress i posten...*smiler* Vi ble selvfølgelig enige om at jeg raskest mulig skal finne en passende oppskrift til deg, slik at mine to Thomaser blir supersøte i noe nydelig hjemmestrikket! Er du klar for dyst igjen frøydis?
frøydis m/ 4 Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Det håper jeg at han tenker :-))) Og jeg koste meg mens jeg holdt på skal du bare vite.
frøydis m/ 4 Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Dersom du tar sjansen er jeg klar. Akkurat nå har jeg ikke noe annet håndarbeide, så jeg kan gjerne kle opp Thomas og Thomas... :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 Jeg så det, på hver eneste maske! jeg er helt rørt jeg, over at du har gjort dette for meg. det er jo et fem år gammelt prosjekt som du har lost vel i havn, med nydelig, nydelig arbeid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå