Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo, er det noen som har noen gode råd for å få min 6mnd gamle jente til å drikke vann.Nekter å svelge. Vil ikke tilsette sukker for å lure ho.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo gi henne pupp når hun er tørst.

Skrevet

Hvordan gir du ho det? Prøv med lunkent vann og gi det med skje, evnt sprøyte. Vi har også slitt med dette og prøvd det meste, drikker fortsatt ikke så mye - snart 1 år.

Skrevet

selvfølgelig kan jeg gi pupp, men poenget er at jeg ønsker å gi henne litt vann som tørstedrikk så hun skal venne seg til det. vi skal snart reise til varmere støk og da er det greit å drikke litt for å unngå uttørring!!

Skrevet

Pupp er fin tørstedrikk når du skal til andre land. Vannet er ikke alltid like bra andre steder som her i landet.

Jenta mi er 6 mnd og syns det er gøy å drikke av glasset vårt. Har også kjøpt tupper ware tutekopp, som hun drikker av. Kjøpte noen andre tutekopper, men tuten var altfor hard til henne, så hun skjønte ikke helt. Hun får kaldt vann rett fra springen.

Skrevet

ja ja var ikke mange råd å få

Skrevet

Var jeg som skrev om å gi vann på skje, sprøyte. Hva med å ta litt dryppe noen dråper med appelsin eller annen frukt oppi. Prøvd forskjellige kopper/flasker?

Så klart det er greit med pupp, men er enig med deg at det er kjekt med et annet alternativ og. De har ikke vondt av litt vann.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...