Gå til innhold

Vannmann31 og dere andre som har bestilt gaveesker? Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig nysgjerrig; lurer på hva dere skal bruke dem til, siden dere har bestilt over 100 stykker! =) Med navn på og det hele... Høres veldig fine ut!

Gir dere gaver til alle gjestene? Og bruker dere gaveeskene som bordkort da? Og hva gir dere i gaver? Er på desperat jakt etter inspirasjon, etter at alle mine originale planer ble for dyre.

Så da begynner jeg på scratch. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eskene er bestilt via Ebay og kom i en eske på 100 stk, var ikke mulig å bestille færre - jeg trenger bare 54 :-) Kostet ca 250 Kr for alle sammen. Da bruker vi merkelappen som bordkort. Legger oppi tyggis, After Eight eller Fazer Mints, hjertesjokolade, Paracet... Man får også kjøpt ting til boksene hos f.eks. Decorium.no Alle gjestene får en boks vær. Tenkte det var et fint bordkort og en hyggelig gest til gjestene :-)

Skrevet

Åh, det hørtes koselig ut! *må ruge litt på den idèen*

Skrevet

Hei Epona.

Samme begrunnelse som Vannmann31 her. Fant rett og slett ingen gode ideèr til bordkort jeg. Derfor bruker vi gaveeskene som bordkort, og fyller de også med noe godt. Ikke bestemt oss for hva ennå....

Har bestilt 110 stk fordi vi blir 95 gjester med oss :-)

Skrevet

Hei hei!

Vi har også kjøpt inn hvite esker. Skal bruke dem som bordkort å en liten gave til gjestene. Vi blir ca 100 stk derav bestilt 100 esker.

Hva vi skal ha inni, er vi ikke sikker på enda.. mange gode ideer i omløp, må bare få bestemt oss:)

mvh

Skrevet

dette må nå være en helt unødvendig kåstnad.....

Skrevet

Sorry, må bare rette på deg Anonym.. Heter "kostnad" :P

Syns det er en utrolig koselig ting med gaveesker som bordkort. En liten personlig vri der man kan putte oppi alt mulig ;)

Skrevet

så morsom idee :-) utrolig søtt og koselig :-)

er så "misunerlig" på dere som skal gifte dere at jeg må snike meg innom... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...