mor til to+en Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Har etter fødsel for en uke siden fått store ryggsmerter. Mannen har vært hjemme denne uken men skal etter planen på jobb igjen til mandag. Da vi har to barn hjemme fra før 1,5 år og 6 som ikke går i barnehage gruer jeg meg for å være alene med de. (klarer ikke å løfte eller bære) Hvis jeg blir sykmeldt, kan han da ta permisjon og hvordan går vi fram . Kunne få sykmelding av legen i dag.
gullegget Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer med den lille:) Jeg tror mannen din har rett til sykemelding for å passe på og hjelpe deg. Jeg vet ikke helt sikkert.. Men har legen sjekket ryggen din? Hvis du har så vondt trenger du kanskje behandling.. God bedring:)
Supermamm Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Gratulerer med den lille: ) Det er du som må få sykemelding og mannen din kan da ta over permisjonen din. Men akkurat hvordan du går fram vet jeg dessverre ikke. Har du sett på NAV sine sider? Kanskje best å ta en tlf til de imorgen og høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå