kjære Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har 10 kg for mye. Trener og går, prøver å spise "fornuftig" men klarer ikke å gå ned 1 gram!!! Blir deppa bare å tenke på det! Kan jeg (skal jeg) bruke en sånn avansert slankemiddel som reductil/xenical? eller er de kun for dem som er kjempeovervektige? har en bmi på 26 (høyde 164, veier 70)... eller er det noe annet som er en "light" versjon av disse? ............... Jeg har det litt slik også...
Neverstill Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 kjære deg, da er du vel det man kan kalle normal vektig?
nickoline og supermann Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 jeg har hivd med på xenical som den lettvinne løsningen i første omgang. jobber med kostholdet. lavkarbokost er nok den letteste måten å komme ned i vekt på. 15 karbohydrater om dagen er skikkelig kur..... Jeg skal legge meg på 30. når jeg er nede i match, blir det max 40-50 om dagen. følger du en kur på 30 om dagen er det fort snakk om 1 kg i uka.
Mamma+2 Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Det kommer nok veldig ann på hva legen sitt syn på dette er.....og de sier jo at man skal ha en BMI på over 30 for at det skal tas i bruk slike metoder. Uansett de flotte produktene virker kun på 60% av de som forsøker.....fungerte ikke på meg:(
selfangerkjerringa Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 for en flott holdning, Shubby! Og utrolig lite innsiktsfull.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Jeg ville ha oppsøkt en enæringsfysiolig.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 27. mars 2008 #8 Skrevet 27. mars 2008 Djeez...ernæringsfysiolog!
LoveIsInTheAir<3 Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Har man 10 kilo for mye er det trolig ikke medisinsk betinget. Tviler på at hu trenger nok eller spiser bra nok. Forståelig at folk blir deppa av det. Forståelig at folk tar den enkle løsningen og propper i seg masse usunne slankemidler fordi dem egentlig ikke har nok stå på vilje. Beviser bare at dem ikke har prøvd hardt nok.
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #10 Skrevet 27. mars 2008 spis lite og ofte, få i deg masse fiber, det renser tarmen, men da må du også drikke masse vann så du ikke får forstoppelse. få i dag ca 1500kcal per dag tilsammen og gå en lang tur om dagen ca 1 time i raskt tempo. det burde hjelpe.
kjære Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. mars 2008 Jeg forstår ikke de som sier at jeg ikke prøvde nok, og at jeg vil bar ha en sånn mirakel usunn kur! Må jeg vente til jeg er 20 kg overvektig?? Jeg har prøvd "alt"...lavkarbo/telle kalorier/jeg trener 3 gng pr uke...etc... egentlig, den eneste som ble ikke ble prøvd enda er medisinsk løsning...
grå :) Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 10 kg er jo ikke så mye. ville forsøkt med spinning 2-3 ganger i uka og passa maten/ kutta ned på karbohydratene. husk at muskler også veier en del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå