Gå til innhold

Onanerte foran barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

En arbeider på nabotomten blottet seg foran maiden og barna mine i dag og onanerte. De er så små at de tar ikke noe skade av det eller bryr seg så mye, men stakkars maiden var jo vettskremt.

Nå er politiet her og tilfeldigheten gjør at vi har bilde av denne mannen som det nå er utstett arrestordre på og som vil bli landsforvist....

Litt av en dag kan en trygt si... Og eldstemann på 3 viser gladelig hva mannen gjorde hvis vi skulle være i tvil. Han smilte til og med og viste politiet det mens han fortalte dem at The bad man is really bad.

Videoannonse
Annonse
Gjest Adrian blir storebror =)
Skrevet

huff.. ikke bra!! syk,syk mann.. men litt ekkelt at eldstemannen din kan "gjenfortelle" for alle da... :-S

Skrevet

Landsforvist? I alle dager, hvor bor du da? ;-)

Skrevet

Landsforvisning også ja... hehe... det var straffen sin! Her i landet er det mer "fysjogfy og puss på lanken".

Men midt i en trasig situasjon så var det jo godt at det ble tatt såpass tak i at du slipper å bekymre deg for gjentakelse :)

Skrevet

Uæææææsj...

Godt at dere har bilde av han,håper han blir tatt raskt...

Skrevet

Da var han utrolig nok tatt allerede. De gikk sikkert 100 mann pluss politiet og sjekket nabolaget her og de fant han ganske kjapt. Kom hit med han i haandjern for identifisering og naa han fraktet til politistasjonen og mannen og maiden er ogsaa der.

Egentlig litt lettere skjelven over hele greia naa.....

Skrevet

Fysj for en gris!!

Men gurimalla for en straff.......................og hvilke ressurser som ble satt inn:-D

Skrevet

Huff så ekkelt!

Men hvem er maiden? En praktikant eller?

Skrevet

Det er han ene i Iron Maiden.

ha ha ha, jeg ler meg skakk av meg sjøl;-) Er sikkert en praktikant ja ;-)

Skrevet

Eh... Huff, maiden er vaar fulltids ansatt hushjelp. Litt andre forhold her saa det er ganske vanlig.

Skrevet

ok. Tenkte det var noe slikt.

Skrevet

Drastisk, men godt de "tok tak" i saken! Hvor i alle dager blir han forvist til?? Var han immigrant?

Skrevet

Ja, han er immigrant. Saa det er rett hjem, men det kjipe er at han maa opp mot et aar i fengsel foerst og det er jeg ikke helt komfortabel med.

Men det andre alternativet er jo at han frisettes og bosetter seg i bakgaarden vaar igjen og det vil jeg ikke.

Maa legge til at ungene var nakne og sprang rundt og lekte med vann i vaar gaard, bak lukket gjerde da dette hendte .

Skrevet

iiik! Da har han bare godt av litt midtøsten fengsel hvis han tenner på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...