Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Noen her som kan hjelpe meg med følgende: Hva ca det koster for forlovelsesringer, hvilken finger man skal ha den på, om begge skal ha, om de samme kan brukes som gifteringer, og i beste fall har noen stalltips på friere Takk for hjelpen i så fall! Hilsen mann som snart skal fri
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Hei, så gøy da! Pris på forlovelsesringer rangerer fra ca 1000, til 1 million. Jeg og min forlovede har like ringer i hvitt gull, uten steiner men med "graveringer" rundt, hvis du skjønner. De kostet 1200,- per stk. Prishoppet ligger stort sett i om du skal kjøpe med eller uten sten. Jeg synes de er like fine uten sten, men så er ikke jeg noen jåledukke heller.. =) Du vet kanskje selv hva kjæresten din foretrekker? Om du vil bruke ring eller ikke, kommer helt ann på om du ønsker det. Jeg vet ikke hva som er vanligst, men mennene jeg vet om som er forlova og som ikke bruker ring, har som oftest gjort det "for damas skyld". (Her finnes det selvsagt unntak!) Veldig fint om du også vil ha ring, ihvertfall! Vi skal bruke de samme ringene som gifteringer. Vi har ikke gravert noe i ringene våre nå, men det blir nok både forlovelsesdato og bryllupsdato inni den dagen vi gifter oss. Det høres ut som at jenta di ikke vet om dette ennå, og det gjør det jo ekstra spennende! Kjæresten min spurte meg om han fikk lov til å ta med forlovelsesringen på ferien vi skulle på (det var en arvering som jeg visste at han hadde liggende), og det ødela liksom spenningen litt. Hver kveld satt jeg jo bare og lurte på om "er dette kvelden?" Så om du klarer å holde det hemmelig, er det veldig fint! =) Lykke til, hun kommer sikkert til å bli kjempeglad!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 så spennende!!!!! skal på høyre hand, fingeren ved siden av lillefingeren. hvis du vet hva dama di liker så er det lettere å velge ut ring, de behøver ikke koste så mye. LYKKE TIL!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå