Gå til innhold

Hvor legger dere ut ønskeliste??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger dere det ut på en nettside, eller legger dere en ønskeliste sammen med innbydelsen? Vet man kan også legge ut ønskeliste på forskjellige butikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer nok til å legge ut ønskeliste på en nettside som jeg skal lage selv. Så kommer jeg til å legge ønskeliste i diverse vanlige butikker, og kombinere det inn på nettsiden min, slik at på invitasjonen står bare nettadressen. Synes disse lappene som butikkene gir ut er så motbydelige, og å legge hele ønskelisten sammen med invitasjonen blir det samme som å si "dere er hjertelig velkomne, men bare hvis dere gir oss dyre gaver!".

Når det finnes mer diskre måter å gjøre det på velger jeg heller det:)

Skrevet

Vi har en egen nettside for bryllupet, hvor alt står, men vi har også langt ut på Jernia, Elkjøp og et lokalt glasmagasin.

Skrevet

Vi har også laget egen hjemmeside til vårt bryllup, og der har vi lagt ut alt av praktiske opplysninger som hoteller, p-plasser, klokkesletter, gjesteliste og ønskeliste for å nevne noe.

Adressen til hjemmesiden skrev vi i innbydelsene.

Har fått tilbakemeldinger på at gjestene synes det var veldig praktisk.

Skrevet

Vi har egen nettside ja, og har skrevet der at ønskelistene er lagt ut i alle Tilbords butikker, samt Glassmagasinets :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...