Gå til innhold

Deilig å være på jobb igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter siste måneder så har sykdom tatt oss i heimen mer enn på mange år og jeg er lei syke barn, lei av å være syk selv. Merker også på meg selv at jeg blir utålmodig og ikke så grei som jeg pleier når det blir for mye ekstra som ikke er ok.

Så idag er jeg glad og takknemlig for at jeg endelig kunne gå på jobb igjen! Selv om jeg gledet meg til ferie og har hatt en fin ferie tross mange bleieskift og mye klesvask pga frøken bæsjoveraltnårsomhelst:-)

Det er deilig å bruke hodet på noe annet enn når evt neste ladning kommer og irritere meg over rot som bygger seg opp når det blir lite søvn og mye ekstra vask.....

Hipp hurra for sola som skinner og at ting normaliseres igjen! Jeg er ingen god sambo eller mamma når det blir for mye dritt - rett og slett og bokstavelig talt;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være veldig kjekt å gå på jobb så en får hodet fult av andre ting en slitsome økter i heimen. Får liksom litt overskudd til å være glad hjemme da.

Skrevet

Så flott at du nyter å være på jobb :0) Sykdom tar på, både fysisk og ikke minst psykisk.....Ingen trenger vel være perfekte hele tiden...:0) iallefall ikke opp i all sykdommen.Håper formen stiger til super duper hos dere begge to...

Skrevet

Men du Klatte-sol: HVEM er vel god og grei og snill under de nevnte tilstander??????!!!!!

Hold heimen frisk en god stund fremover for nå kommer vi og vil leke;)

Skrevet

Bra dere er i form igjen,og at du kan være på jobben.Kan være et fristed det innimellom,vekk fra dritt,hoste og snørr.

Krysser fingre for at dere nå har hatt deres dose for en laaaang stund!

Skrevet

Må i grunn si meg enig. Jeg ønsker meg en jobb som jeg kan "stikke av" til noen ganger..... For siden jeg er hjemme blir det jo jeg som tar alt av sykdom, og det har jo vært litt i vinter...

Men det er godt at frøken bæsjeoveraltnårsomhelst har stigende form og at mammaen hennes kan hente inspirasjon og overskudd som følge av soveomnatten, i steden for å skiftebæsjebleieogbæsjesengetøyomnatten......:o)

Nå er vi snart alle ferdige med sykdom, og da er det sikkert et år til neste runde......

Skrevet

Hu og hei, den følelsen kjenner jeg igjen!!

Krysser fingrene for at dere er ferdig med årets sykedager (og dritt....)

Deilig med fridag i morra uansett, tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...