Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 ....og jeg har lyst til å gjør noe spesielt for henne, men desverre er fantasien min på bunn for tiden. Noen som kan gi meg noen forslag? Trenger virkelig hjelp for jeg er helt blank (har lyst til å gjøre no annet enn å holde tale)
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Lag et album med div ting og bilder som dere har gjort sammen opp gjennom, Skriv ned ting hun har sagt, gjort osv. Det blir en personlig gave som sikkert kommer til og bety mye når hun blir voksen
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2008 Det var en veldig god ide, mamma til Kasper og Andrea, men det spørs om jeg har nok bilder og minner og sånt til det.. Jeg flyttet hjemmefra da hun var liten, så vi har liksom ikke gjort så mye ting sammen. Stor aldersforskjell så da blir jo ikke forholdet så tett på en måte.. Flere gode idéer?
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 Dytter litt på denne jeg
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Få skrevet en sang fra deg til henne på en melodi som betyr noe for dere, evt dikt. Scrapbook, trenger ikke være så mange bilder, men en del, så supplerer du med en morsom historie, yndlingsdikt, sitater, kanskje en bit fra en kosefille eller en fellt tann, hårlokk, første side i første skolebok osv.
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har tenkt litt på sang, men tror mamma skriver et par sanger, så det hadde vært koselig med noe annet Må sjekke litt om jeg får samlet nok til et album...
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 Jeg dytter en gang til, i håp om at det er flere kreative sjeler her nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå