Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Tenker da sånn som, første mann var en baby som sov mye - var nr 2 helt motsatt osv.. Hvis dere skjønner.. Spør bare av ren nysgjerrighet..
Shining Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Ingen voksne er like heller, så jeg fatter ikke hvorfor enkelte er overrasket over at barn er forskjellige. Jeg sier som Odin (i Are og Odin): Vi e aill sammen individa.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Begge to her har vært greie med soving, men personligheten er helt forskjellig! Første var bare "tilstede", og blei aldri sur for noenting - nesten så vi blei litt bekymra en periode da han blei litt større og blei kjørt ned av de andre ungane - har blitt mye bedre nå da, men er ikke den kranglete typen, for å si det sånn. Andremann er en skikkelig hissigpropp som sier i fra så fort det er noe han ikke er fornøyd med, og er rimelig sta - ikke langsinna da heldigvis =)
Fire småtroll Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Når det gjelder søvn sov førstemann rundt (uten mat) fra han var 4 mnd, helt av seg selv. Andremann var våken om natta, hver natt, i flere timer, til han var 1,5 år. Veldig forskjellig med andre ord! Også på andre måter, første var forsiktig, tenkte seg alltid godt om så han skadet seg aldri, åpnet aldri skuffer og skap osv. Andremann var en klatremus uten like, helt uten hemninger, klatret i skuffer og på stoler før han kunne gå. Måtte sikre skap og dører, han var overalt! Tredje ser ut som blir en fin mellomting ;-)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Ja det stemmer. Har3 gutter som er veldig ulike. Spesielt de to eldste, mini har liksom litt fra begge.
Sjefsmegga Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Ser endel forskjeller ja, men også likheter :-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2008 Jeg spør for: vi ha en gutt, skikkelig sove gutt sovet masse.. Hele tiden vært grei matveien osv - vært lite "problemer" med han, hvis jeg kan si det sånn uten å bli misforstått.. Nå som vi tenke på en til, sier alle at vi må forberede oss på det stikk motsatt for ingen barn er like - og ettersom nr en sov godt helt fra begynnelsen av kommer nr 2 til å være det motsatte...
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #9 Skrevet 27. mars 2008 Eldste her sov kjempelite og dårlig, men spiste bra,mellomste sov masse og godt, men spiste ikke så bra. Eldste er rolig og vimsete, mellomste er en klatremus og lettere pedantisk osv. De er som dag og natt omtrent, ser ulike ut også, en høy og mørk og en liten og blond ;-)
-Lane- Skrevet 27. mars 2008 #11 Skrevet 27. mars 2008 Ja. Første var meeeget urolig, og er det fortsatt. Andre er meeeget rolig..aner ikke om det varer
Blue Lady Skrevet 27. mars 2008 #12 Skrevet 27. mars 2008 mine har ganske likt søvnmønster, hvertfall som babyer. Ingen av dem er/har vært glade i å sove på dagtid, men har lagt seg enkelt og greit om kveldene. Mina spiser ennå på natten, det gjorde ikke Lucas da han var like gammel, men han ble avvent før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå