Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Tror jeg var inne ca 30-45 min jeg:)
Kjærlighet <3 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2008 Ok, venter på at lillebror og kjæresten skal bli ferdige. Er så spent at en nesten skulle tro at det var jeg som var på UL:-)
Mamma mjaua Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 å så heldig, at du og lillebror venter barn da:)
Kjærlighet <3 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2008 Ja :-) Og så har vi termin nesten samtidlig..Lege terminen skiller med kun 4 dager så er så spent på ul-terminen deres :-)
Madde/sommergutt:) Skrevet 27. mars 2008 #7 Skrevet 27. mars 2008 Vi var inne i ca 1.5 time første gang vi var på UL, men føltes som 15 min:) Kunne ligget der hele dagen å sett på Grunnen til at vi var så lenge inne, var vell pga av at lillegutt ikke ville røre på seg, sånn at vi fikk tatt alle målene. De prøvde å dytte og presse litt på han, men bestemt som han var, skulle han ikke gi etter:) Så vi fikk enda en UL time to uker etter ca.. og den varte i 30 min ca.. Så kan jo være veldig forskjellig hvor lenge man er inne.. Om det er studenter sammen med jordmoren som skal utføre UL på en, så tar det ofte en time.. for da skal jordmoren først ta sine sjekk, så skal studenten prøve seg etterpå
Kjærlighet <3 Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2008 Ok... får vel bare smøre meg med tålmodighet og vente da:-) Dessuten er det vel ikke det første han tenker på når ul er feridg at han må oppdatere meg :-) Hehe! Bare alt er ok hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå