cath26 Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 jenta har til tider ganske mye røde prikker bare rundt munnen, er dette smokke eksem? og hva er egentlig dette? noe jeg kan gjøre annet og bruke mindre smokk for å fjerne dette?? Takker for svar:)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Tassen min har det samme. Plasten gjør at det ikke kommer luft til på huden under smukken. Hvis babyen sikler litt (min sikler mye) blir fukten liggende under smukken og huden får ikke luft. De prikkene som kommer rundt munn er av samme type som kan komme på rumpa under bleia. Irritert hud som har for mye fukt og for lite luft. Jeg smører babyen med sink rundt munnen og prøver å la ha være uten smokk så lenge han er fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 På babybutikker finnes det fine runde smokker m "rund" suttedutt. Da får barnet luft. Husk at zink tørker ut huden, og selv om det kan funke der og da, ville ikke jeg ha gjort det over lengre tid Lykke til xxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå