Gå til innhold

Ble så sinna på sjefen min i morges!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For lang tid tilbake spurte jeg om å jobbe inn en vakt denne helgen. siden barnefar skal på tur. Mamma og pappa har sagt de vil passe, men synes to netter er litt for mye siden han ikke har sovet over der før!

Jeg har vært sykemeldt nesten hele februar, så innjobbing gikk dårlig. "sambo" sa også at han vurderte å ikke dra. Så jeg glemte hele greia.

sjefen ringte meg i sykemeldingsperioden og lurte på om jeg ville jobbe i påsken. sa ja til 3 vakter.

jobbet to netter, to fri og har nå jobbet i påsken og gjorde unna natt nummer 6 på rad i natt. - altså 8 av 10 netter.

siste natt gjorde jeg avtale om i går morges da kolega var syk. sa at jeg kunne ta denne vakta hvis jeg fikk fri en dag i helgen. dette var ok.

Men det var i går. I dag morges minnet jeg han på avtalen vår, og han sa at avtalen var at jeg skulle få fri hvis jeg tok natt til fredag også. Men han hadde skaffet noen andre.

At jeg tok siste natt utsatte også et problem for de. Altså finne en som kunne jobbe natt til lørdag eller søndag for meg. ( de kunne velge hvilken dag tom)

Snakk om å bli lurt.

Gadd ikke krangle om det. Men han så nok at jeg ble rimelig sur.

Utakknemligheten lenge leve!!!!

Så nå sitter jeg her. Drit sliten. Savner å være sammen med sønnen min.......

Jeg skal ikke jobbe ekstra i sommer ihvertfall. det er helt sikkert. De kan leie inn alle de uduglige folka som de pleier i stedet!

Grrrrrrrrrrrrrrr

Måtte bare tømme meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...