Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Har sa mange ull klær med bæsje flekker på. ( Går ikke av i vask (ull vask). Er det noe å gjøre med det eller?
Herkules Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Har kjøpt et såpestykket som heter sitronsåpe som har vært veldig bra Tatt det meste av flekker på ull her Kjøpte det på en bruktbarnebutikk jeg så vet ikke hvor man får det egentlig
Musemor med tre søte små Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Jeg fukter flekker og tar litt oxy action (den rose boksen) på. Lar det ligge i 20 min og så i maskin. De bæsje flekkene jeg har hatt har forsvunnet da.
MammaLinda Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 domestos sånn enn kan bruke til å gjøre reint på badet. Den funker hver gang. Dni plagget i den, la det ligge en stund å så putte det i maskinen. Kan garantere deg at det forsvinner. koster 20 kr på butikken, så kan du jo bruke resten av flaska på do vask, hehe
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Takk for tips. Får forsøke forskjellig og se om jeg får det vekk. ;o) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå