Trulte76 Skrevet 27. mars 2008 #1 Skrevet 27. mars 2008 Ringte legekontoret i går..bestilte meg ny svangerskapkontroll + jeg må ha ny sjukmelding fra mandag.. Spurte jeg om det gikk automatisk denne sjukmeldinga (at jeg slap å møte opp..og bare fikk den fornyet) Hun sa jeg kunne ringe i morra for å høre om det gikk i orden. Jeg er 50% sykmeldt å jobber halve dager..ferdig klokka 12 fra jobb..nå har jeg da drevet å ringt flere ganger MEN de tar j aldri tlf.. Lettere sagt enn gjort å bare ringe i morra å høre om det gikk i orden..de tar jo ikke tlf!! Å sånn er det ofte når man skal ringe legekontoret her ...frustrerende..har noe annet å bruke tiden mon på enn å drive å ringe og ringe ..
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Skjønner deg meget godt!!! Når man ringer på legekontoret her, så må man først sitte 30-45 minutter i kø fordi det er så stor pågang! Å når man endelig kommer gjennom så må man settes over på en annen telefon og da tar det år og dag før man kommer gjennom der. Å når man endelig kommer gjennom, så er ikke den personen man skal snakke med der, så man må ringe tilbake en annen dag! Så er det samma regla på nytt igjen når man ringer neste dag.... rett og slett tragisk system!
Madde/sommergutt:) Skrevet 27. mars 2008 #3 Skrevet 27. mars 2008 Går ofte mye tid bort i telefonkø til legen ja.. Men har di ikke en hjemmeside på nettet? Legekontor hvor jeg går har det.. så når jeg er lei av å sitte å vente i telefon, så skriver jeg inn en melding på hjemmesiden deres, så ringer di tilbake igjen, eller svarer pr sms...Veldig greit:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå