Gå til innhold

Når kan legen høre hjertelyd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på første kontroll neste torsdag. da et jeg 10+0. Tror dere legen kan høre hjertelyd da?

jeg har også begynt og miste graviditetssymptomene litt. Så det begymrer meg også så klart. Normalt rundt uke 9 det eller? Men jeg syns jo at magen fortsetter å vokse,så da burde vel alt være som det skal.

Blir litt bekymret da,har jo blitt så glad i den lille spiren. Så vil ikke at den skal bli borte nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan tidligst høre (eller se på innvendig ul) hjertelyd uke 7 :-)

Skrevet

jeg var hos gyn når jeg var 9 uker akkurat. var innvendig men vi hørte det så høyt at det smalt i øra :D hihi

Skrevet

Jeg ville ikke regnet med at legen vil prøve å høre etter hjertelyd i uke 10! Mange leger vil ikke prøve å høre før etter man har vært på ordinær ultralyd. Min lege prøver ikke å høre før uke 16. (Innvendig ul er noe annet da, men det var vel ikke det du skulle på?)

Skrevet

Jeg hørte hjertelyden i forgårs. Da var jeg i uke 11. Legen sa at det kanskje var for tidelig, men at han kunne prøve, å vips så var hjertelyden der :o) Det kommer litt ann på hvordan beibisen ligger så hvis du ikke hører hjertelyden så tidelig må du ikke bli bekymret. Det er nokså vanlig. Er du heldig så får du høre den :o)

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...